Σάββατο 19 Ιουλίου 2008

Summer in Paris

Και μπορεί να ρωτήσετε: Καλά, πήγες στο Παρίσι. Τίποτα γαλλικές μουσικές δεν θα μας γνωρίσεις; Παίδες, έχω ελάχιστη γνώση για τα γαλλικά μουσικά δρώμενα. Αν εξαιρέσουμε τους «κλασικούς» Johnny Hallyday, Édith Piaf και τα τέτοια, λίγους μουσικούς από τη Γαλλία έχω υπόψην μου. Παρακάτω θα σας παρουσιάσω τον DJ Cam σε ένα ευχάριστο τραγουδάκι που ο τίτλος εκφράζει τη δικιά μου εκδρομή (μακάρι βέβαια να είχαμε την άνεση να κάτσουμε στο Paris όλο το καλοκαίρι). Ο κύριος είναι ένας από τους καλύτερους εκφραστές της ηλεκτρονικής σκηνής, ο οποίος αναμειγνύει με επιτυχία trip-hop, fusion, jazzy ρυθμούς. Απολαύστε το Summer in Paris και όσοι γουστάρουν θα αρχίσουν να ψάχνουν...

2 σχόλια:

livewire είπε...

Πφφφφ...ούτε καν γαλλικά δεν ακούμε εδώ :Ρ
Εγώ έχω ακούσει ότι τελευταία στη Γαλλία ήταν της μόδας κάτι τέτοιο:
http://youtube.com/watch?v=VqRR10Xy3

...τι emo και βλακείες!

livewire είπε...

σόρρυ,
http://youtube.com/watch?v=VqRR10Xy3GU

αυτό εννοούσα:Ρ