Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008

...και 6 ημέρες στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης

Οι οποίες έξι μέρες είναι λίγες, το ξέρω, τι να κάνουμε; Θα επανορθώσω και μιαν άλλη φορά θα κατέβω για πολύ περισσότερο. Εδώ τα πράματα ήταν πιο απλά: πρωινό στο hotel, πέρναμε το αμαξάκι μας και βουρ για παραλίες. Μετά φαγητό, μετά ξάπλα και μετά βόλτα (και πολλές φορές και βραδυνό). Διότι έπρεπε να αναπληρώσουμε το φαγητό που δεν φάγαμε στο Παρίσι. Πολύ καλή περιποίηση και πολύ καλό φαγητό!

Κιτροπλατεία beach, η θέα μας από το μπαλκόνι

Αλμυρός beach· ωραία παραλία· φοινικόδεντρα στην Ελούντα.

Ξενοδοχείο στη μέση του πουθενά με ολόδικο του κολπίσκο για μπάνιο· το απίστευτο ενυδρείο στο Ηράκλειο· ό,τι πιο αρχαίο έχω πατήσει ποτέ το πόδι μου, στο παλάτι της Κνωσσού

μικρό και γουστόζικο beach bar IPANEMA με το μπαράκι πάνω στη θάλασσα, στην Ελούντα, όπου και αράξαμε δύο φορές

4 σχόλια:

Κώστας είπε...

ωραίο, ήρεμο μέρος φαίνεται...
Αυτό το ξενοδοχείο με το δικό του κολπίσκο, ενδιαφέρον μου ακούγεται!!

livewire είπε...

Ζήνο, το yanni's bar και το Ipanema είναι από τα πρώτα hotspots που θα πρότεινα σε κάποιον που επισκέπτεται τον Α.Νικόλαο. Σε πρώτη ευκαιρία θα ανταλλάξουμε σπάνιο φωτογραφικό υλικό για να συγκινηθούμε μαζί. Δεν ξέρω αν στο έχω πει ή αν το θυμάσαι, αλλά ο Γιώργος, ο ιδιοκτήτης/dj του yanni's έχει στη συλλογή του το πρώτο demo των Fable Silence(signed by the band) όπως επίσης και κάποια δισκάκια που του είχα χαρίσει για να εμπλουτίσει την ξεπερασμένη ομολογουμένως δισκοθήκη του, πχ AENIMA,Lateralus klp.

snif snif

kostasK είπε...

Yannis Bar rules!!

Ιστορία ολόκληρη το μαγαζί. Θυμάμαι ότι κάθε βράδυ - ότι κι αν έκανα - περνούσα για τουλάχιστον 2-3 ποτάκια από εκεί.

Το κερί-γίγαντας είναι ακόμα εκεί? Πόσα θα έχει μεγαλώσει άραγε??

zisis είπε...

Ναι, ναι, το κερί είναι ακόμα εκεί και μεγαλώνει. Εγώ στην αρχή το πέρασα για κορμό δέντρου!

Νίκο, το θυμάμαι το γεγονός με το CD, παρόλο που δεν ήμουν παρών. Από τις διηγήσεις και μόνο ήταν σαν να ήμουνα εκεί! Μου το υπενθύμησε φέτος ο Τέο και έψαξα και το βρήκα. Στον ιδιοκτήτη δε μίλησα πάντως. Κάποια άλλη φορά...

:-)))

Κώστα, όλη εκείνη η πλεύρα (και ειδικότερα η ΕΛούντα) έχει ξενοδοχεία πάνω στους γκρεμούς και δικούς τους κόλπους για μπάνια. Τι να λέμε....