Σάββατο 19 Ιουλίου 2008

5 ημέρες στο Παρίσι

Αφού τα blogs είναι κατά βάθος ημερολόγια, ήθελα να γράψω τα δικά μας κατορθώματα στο Παρίσι, έτσι για να μην τα ξεχάσω...

1η μέρα:
Κούραση από το πρωινό ξύπνημα (4:50πμ) για το αεροδρόμιο, κούραση απ'τα κατάλοιπα του γάμου, κούραση από τα αεροπλάνα και τα λεωφορεία... Φτάνουμε απογευματάκι στο hotel. Το Παρίσι καίγεται (για τα δεδομένα του, στους 31°C). Βόλτα να γνωρίσουμε τη γειτονιά του Gare de l'Est και το βράδυ βόλτα στο κανάλι St. Martin που βρίσκεται εκεί δίπλα, όπου οι Γάλλοι αράζουν και πίνουν τα μπουκάλια κρασί που έχουν μαζί τους.

2η μέρα:
Συννεφιά και βροχή. Απότομα άλλαξε ο καιρός. Βόλτες όλη μέρα (με τη βοήθεια του μετρό): Παναγία των Παρισίων, ice-tea στο Σηκουάνα, εκκλησία St. Michel και πολύ περπάτημα. Μετά πολλές ώρες στο Λούβρο! 3 ώρες για μία πτέρυγα! Πίσω στο hotel για ξάπλα και το απόγευμα πλατεία Concorde, Trocadero και πύργος του Άιφελ, ως επάνω! Ξελιγομένοι απ'την πείνα, τρώμε ό,τι βρούμε (που να τρώγεται) σε ένα κοντινό φαγάδικο.

3η μέρα:
Μονμάρτη! Όλα τα λεφτά! Το πιο όμορφο μέρος για να μείνεις στο Παρίσι. Κάτι σαν την Άνω Πόλη. Βόλτα στο γνωστό πάρκο και τα σκαλοπάτια της εκκλησίας της Σταύρωσης. Επίσκεψη στο εκεί μουσείο του Νταλί! Στην επιστροφή μας θα έχουμε να κάνουμε και ένα παζλ. Με την έξοδό μας άρχισε πάλι να βρέχει και φάγαμε τις μπακέτες κάτω από την ομπρέλα. Το σκηνικό με τις τρεις κλωστές και €20 το αφήνω ασχολίαστο γιατί δεν με συμφέρει. Επιστροφή στο hotel, ξάπλα και μεσημεριανός ύπνος.
Το απόγευμα περνάμε από την Όπερα και εν συνεχεία καταναλώνουμε το χρόνο και το χρήμα στα Lafayette. Πανικός! Την κοπανάμε με τα ψώνια και πηγαίνουμε στην Αψίδα του Θριάμβου και τα Ηλύσια Πεδία για να κλείσουμε τον μικρό κύκλο των μεγάλων μνημείων που επισκεφθήκαμε. Επιστροφή στο hotel, η ώρα τώρα είναι 10:20μμ και ακόμα δεν έχει νυχτώσει για τα καλά.

4η μέρα:
Αναρωτιέμαι πόσο κιλά θα επιστρέψω πίσω στο Ελλάντα! Αν αφήσουμε στην άκρη τις φορές που ανεβοκατεβήκαμε (α/κ) τα σκαλιά για το πρωινό (εντάξει, μόνο 1 όροφος), την υπόλοιπη μέρα α/κ τα σκαλιά 10 φορές, δηλαδή 2 όροφοι από 75 σκαλιά = 750 σκαλιά! Και φυσικά δεν μετράμε τα άπειρα σκαλιά του μετρό γιατί οι κύριοι Γάλλοι έχουν κυλιόμενες μόνο σε ελάχιστους σταθμούς. Αν θυμηθούμε και τους 5 ορόφους στο σπίτι της Ιωάννας που α/κ 5 φορές το βράδυ πριν το ταξίδι, τότε μπορούμε άνετα να χαρακτηρίσουμε το ταξίδι μας ως το ταξίδι της... Κακιάς Σκάλας! Αναθεματισμένα, χαλασμένα κωλοασανσέρ!
Τέλος πάντων, αφού βρήκαμε και αγοράσαμε φορτιστή (επειδή εγώ ο βλαξ ξέχασα το δικό μου στην Κοζάνη), γιομήσαμε τη μπαταρία μας και φύγαμε για Πομπιντού και το μουσείο μοντέρνας τέχνης. Μία λέξη μόνο: εκπληκτικό! Jackson Pollock, Picasso, Matisse, Ernst και εκατοντάδες άλλα όμορφα και σαλεμένα πράματα. Μετά βόλτα στην εκεί περιοχή, παγωτό και λίγα ψώνια. Πάλι στο μετρό και βουρ για Σηκουάνα, στην εκπληκτική γέφυρα του Αλεξάνδρου Γ'. Πίσω στην περιοχή του hotel και για πρώτη φορά φάγαμε κάτι ουσιαστικό: καρμπονάρα η Σούλα και μοσχάρι με κρασί Βουργουνδίας ο Ζήσης. Goodnight.

5η μέρα:
Αγνοήσαμε τα ξυπνητήρια, αργήσαμε να κατεβούμε και φάγαμε πρωινό τελευταίοι. Έπιασε βρόχα, οπότε κάτσαμε στο δωμάτιο για αρκετή ώρα. Η διαδρομή μας σήμερα περιελάμβανε μια βόλτα από τη Βαστίλλη. Εκεί, μόλις βγήκαμε από το μετρό, πέσαμε πάνω σε παρέλαση καρναβαλιστών. Κρουστά και ρυθμοί Καραϊβικής και Βραζιλίας. Εν συνεχεία πήγαμε στην περιοχή La Defence με τους ουρανοξύστες και την Grande Arch. Πάθαμε την πλάκα μας, βγάλαμε τις φώτοζ και ξανά βουρ προς Μονμάρτη (πάλι). Πιο ήρεμα και πιο χαλαρά σήμερα, κάναμε τη βόλτα μας και φάγαμε το μεσημεριανό μας (κοτόπουλα, ζαμπόν, πατάτες τηγανιτές, αυτά ξέρουμε, αυτά εμπιστευόμαστε!), ήπιαμε το καφεδάκι μας και φάγαμε ένα παγωτάκι σε κάποιο μπιστρό και επιστροφή στη βάση. Ξεκούραση μέχρι αργά και μετά βόλτα στο πανέμορφο κανάλι St. Martin (πάλι) και στάση σε ένα ιν μαγαζί με όνομα Hotel du Nord για κρασάκι (όχι του Τσου!). Πίσω στη βάση και ετοιμασίες για την επιστροφή. Ώρα για μπάνια στη θάλασσα!

Ανώνυμος είπε...

Αντε ρε Ζήση, και σε άλλα με υγεία!