Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2007

Αποκριές, τέλος!

Απλά έγινε της μουρλής (για άλλη μια φορά)! Κάθε χρόνο και περισσότεροι! Πόσους ακόμα θα χωρέσει αυτή πόλη; Είδωμεν...
Και όπως είπε και ο κουμπάρος μου, οι παραδοσιακές γιορτές βγάζουν τον κόσμο έξω στους δρόμους να γιορτάσει ενώ οι «μοντέρνες διασκεδάσεις» των κλείνουν μέσα στα κλαμπ και στα μαγαζιά! Δείτε φώτοζ...
Υ.Γ.: Για όσους είχαν απορία, το τραγούδι που σιχαθήκαμε να ακούμε αυτές τις μέρες, το Η Αποκριά στην Κοζάνη, είναι remix από τους T.N.B. στο τραγούδι Παπαγάλος του συγκροτήματος Κοζανίτικο Τακίμι.



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

esi aptin kozani eisai i stin kozani meneis???kozani...ax!den eimai apo ekei apa syndethika perierga kai poliploka kai poli me tin poli kai sixna anatrexw saytin...

zisis είπε...

Καλά κάνεις, φίλε! Εγώ (δυστυχώς ή ευτυχώς;) είμαι από την Κοζάνη!

Ανώνυμος είπε...

αχ φίλη είμαι καλέ τι φίλος!!!πριν δυο χρόνια σα σήμερα πήγα πρώτη φορά στις απόκριες φιλοξενούμενη και μετά κόλλησα...άσε ήταν και οι συνθήκες και οι άνθρωποι και οι καταστάσεις ωραία και άσχημα μαζί περίεργες...Σήμερα να φανταστείς εκεί ήμουν...πήγαμε στη Νεράιδα ήπιαμε το χυμό μας στην Οστριά, κάναμε και μια βόλτα τη γέφυρα μέχρι και πριν το Βελβεντό και back to Θεσσαλονίκη...Δεν ξέρω μάλλον με ερωτέυτηκε και την ερωτεύτηκα την Κοζάνη και οι μεγάλοι έρωτες δεν ξεχνιούνται, ξεπερνιούνται δύσκολα και επαναλαμβάνονται ακόμα πιο δύσκολα!Έχει και καλές οικογένειες η πόλη, αυστηρές και καλές!πρώτη φορά μου έκανε τόσο εντύπωση σε επαρχιακή πόλη της Έλλάδας αυτό το στοιχείο!Τέσπα,να είσαι καλά και να την αγαπάς την Κοζάνη!!!!Κοζάνη και πάλι Κοζάνη!Και εγώ δυσκολεύομαι να το εξηγήσω το αίσθημα μου γιαυτή την πόλη γιαυτό μη με παρεξηγείς!Καλές συνέχειες σε σένα ... και στην εκπομπή σου!