Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2007

c(L)opyright !!

Μάλλον πρόκειται για το σύνδρομο writers block. Όταν δηλάδη ένας συγγραφέας δεν έχει έμπνευση και πασχίζει να βρει μια καλή ιδέα για να γράψει. Κάτι ανάλογο, μάλλον, συμβαίνει και στη χώρα μας. Αλλά όταν δεν έχεις έμπνευση δεν χρειάζεται να κατακλέβεις ασύστολα από καλλιτέχνες του εξωτερικού, λες και ο ακροατής δεν παίρνει χαμπάρι. Αυτό συμβαίνει σε όλα τα εύπεπτα εμπορικά προϊόντα, βλέπε π.χ. ελληνική δήθεν-λαϊκή μουσική. Σ' αυτό το κεφάλαιο θα δείτε τρία ωραία παραδειγματάκια (και εν καιρώ, μπορεί να προστεθούν κι άλλα). Θα δείτε τους έλληνες «καλλιτέχνες» σε διάφορα βίντεο-τσιπς... ε... κλιπς, και δίπλα τους τα ξένα βίντεοζ που κατακλέψανε... ε... επηρεάστηκαν, ήθελα να πω!!
Το πιο τρανταχτό και συνάμα τραγικό παράδειγμα είναι το κάτωθι: δείτε τους Rammstein στο βίντεο για το τραγούδι Sonne και επίσης δείτε και τον Θάνο Πετρέλη στο Ανηφόρα:


Δείτε τους Rolling Stone πριν μερικά χρονάκια και το βίντεο για το Love Is Strong και θυμηθείτε και το βίντεο της Άννας Βίσση για το Είμαι πολύ καλά:


Ή πάλι, θυμηθείτε τη Madonna στο Music. Αλλά πηγαίνετε στο σημείο των 2'25" του βίντεο και συγκρίνετέ το με το βίντεο της Άννας Βίσση (πάλι;!) Χωρίς το μωρό μου. Οι πιο μεγάλοι σε ηλικία θα θυμηθούν τους A-Ha στο Take on me βλέποντας τα διάφορα μονογραμμικά σχέδια!

3 σχόλια:

Nicky-Athina Polymeri είπε...

sorry, περίμενες κάτι καλύτερο? Εγώ έχω ήδη παρατηρήσει ότι το εξώφυλλο του Aenima των Τοοl είναι - εντελώς συμπτωματικά - το ΙΔΙΟ φοντο με το Χ της γριάς Βίσση!!!!! ΕΛΕΟΣ!!!!! Σοβαρά, αυτό το είχες προσέξει????

zisis είπε...

Θα φτιάξουμε ένα άλλο άρθρο για εξώφυλλα. Πολύ καλή ιδέα! Στείλ' τε κι άλλες ιδέες...

Nicky-Athina Polymeri είπε...

Τι να σου πω, κι εγώ εντελώς συμπτωματικά το είδα.... Αγορασα το αλμπουμ των tool και λίγες μέρες μετά πήρε το σκυλί η αδελφή μου αυτό της Βίσση!!!!
Φιλιά!