Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Dark Tranquillity - We Are the Void

Ένα συγκρότημα που καταγούσταρα από το '96 που τους πρωτογνώρισα μέχρι το 2002. Μετά έκαναν κάποια κοιλιά ή εγώ απλά τους βαρέθηκα; Μάλλον δικό μου είναι το «πρόβλημα» αφού όλοι καταγουστάρουν εκτός από με. Έτσι, δεν θα μιλήσω αντικειμενικά επειδή απλά δεν κάθομαι να ακούσω τις τελευταίες τους κυκλοφορίες πάνω από 2-3 φορές. Γιατί νομίζω όμως ότι έχουν υπερφορτώσει τις συνθέσεις τους; Και γιατί νομίζω ότι έχουν ελαττώσει τα όποια μελωδικά σημεία που τους έκαναν να ξεχωρίζουν; Τέλος πάντων, η εν έτη 2010 κυκλοφορία των σουηδών Dark Tranquillity λέγεται We Are the Void και συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο με τις τελευταίες δουλειές τους, οπότε οι οπαδοί τους δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα. Εγώ ξεχώρισα μερικά τραγούδια, αλλά στο σύνολο με άφησε με μια διφορούμενη γνώμη. Όπως και να'χει, εσείς μπορείτε να κρίνετε εξ ιδίαν ακούγοντας μερικά τραγούδια από το νέο άλμπουμ στο προφίλ τους στο μαϊσπέις. Επίσης, ρίξτε και ματιά στο βίντεο-κλιπ για το τραγούδι Shadow in our Blood.
(myspace.com/dtofficial)

1 σχόλιο:

pestamisa είπε...

αγαπημένοι!:)ούτε και εμένα δεν μου πολυαρέσουν τα τελευτία τους άλμπουμ!